zranění v zápalu výcviku :-(

15.09.2011 14:10

Jelikož jsem se před pár dny rozhodl absolvovat s Ázou všestranky v Těšanech, nezbývalo než se pustit do intenzivního tréningu... Necelých 10 dní je na tento typ zkoušek opravdu šibeniční termín. Zvlášť když lišku viděla Azzis zatím spíš z rychlíku.

Od naší chovatelky Jany Martínkové jsem vyfasoval dvě krásné kačeny a s kamarádkou Zuzkou a jejím výmarem Ashem jsme se vydali na tréning vodních prací do Těšan. U vody jsme si celkem jisti v kramflecích, proto jsem to bral spíš jako zahřívací kolo před lesem, liškou a polem.

Po pěkné práci na slídění v rákosí jsme přešli na ochotu na hluboké vodě... Po pár minutách jsem si všiml, že Áza má podezřelý flek na předhrudí a noze.  Z předchozích zkušeností jsemtušil, že jde o tržnou ránu a nepletl jsem se. Díra o velikosti mezi 4-5cm nevypadala vůbec dobře, proto jsme ihned ukončili výcvik a s promáčenými psi vyrazili na pohotovost. Místí studenti medicíny usoudili, že šití je zbytečné. Vyfasovali jsme recept na hypermangan a mast spolu s účtenkou na 1200,- a jeli do domácího léčení.

Po dvou dnech jela Gabka pro jistotu na kontrolu už k našemu doktorovi, který Ázu bez váhání uspal a obdařil ji asi deseti stehy. Desetidenní absence vody a těžšího výcviku nám definitivně rozfoukala naděje o všestrankách. No nic, za rok musí být Azinka nachystaná už na 130% ;-)